14 april 2009


Godmorgon!
Påsklovet är slut och jag har haft ett mycket bra påsklov.
Lovet började med utgång med vänner & det var sååå trevligt
! lördagen drog jag till bby & hade väldans mycket myspys, film och robinson, en riktig slappkväll! söndagen så åkte jag hem och sov bort hela dagen! På måndagen så drog jag & rebecka till malmö, inhandlade jeans och solglasögon - riktigt snyggt! på kvällen kom en liten cornelia till mig och jag cyklade & mötte henne sen drog vi på en cykelrunda och bara snackade av oss och sen blev det gungning, sen drog vi hem till mig och såg private valentine - blond and dangerous. gud vad jag älskar den filmen, sjätte gången jag såg den! sen somnade vi! På tisdagen cyklade jag hem till bby, tog en timme och stolt var jag när jag kom dit, sen spenderade jag min tid med honom till torsdagmorgon då jag drog till hässleholm till cornelia och snackade & kolla film. sen drog vi hem till mig och såg lite tv, bland annat hjälp jag är med i en japansk tv-show. sen drog hon hem och jag kolla mer tv och sen somnade jag. i fredags så vaknade jag, käkade och drog till bby för att äta mat med hans släkt typ, trevligt. sen i lördags var det mat med min släkt men robin var fortfarande sjuk, vilket han varit sen i torsdags typ :/ synd om honom, så vi drog efter maten och sen blev det robinson & sitta "barnvakt" :P ! i söndags så blev det en helslappe dag, film med robins mamma och sedan tv-dag. bby fortfarande hängig o sjuk. sen igår så vaknade vi, käkade, och sen kolla vi emil & griseknon, sunes jul, step up och alla hääärliga filmer haha! vid halv elva hämta mamma mig och jag drog hem, lovet slutade när jag gick och la mig halv tolv. buhuu!! :/ idag blir det en dag i vä, eller tvåtimmar! aktiviteter. usch jag pallar inte..! sen ska jag hem & börja på mitt arbete som ska inlämnas imorgon! aj aj aj !!! Hörs ikväll kanske. / puss sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar