11 maj 2009


hejsan!
nu kommer uppdatering om de senaste dagarna!
torsdag: drog hem till robin efter skolan, sen åkte vi till mig på kvällen och spenderade den med att kolla på tv och ha trevligt.
fredag: vaknade och drog till skolan, hade nationella i engelska B, fyfan säger jag bara, sen efter skolan hämtade mamma oss och vi drog och kollade på bilen, sen blev det hem till robin och zacke fick hänga med, dawidponken var först där ett tag och sen kom macke & lina på kvällen. det blev talang och filmtittande och även en sväng ut, trevligt..!
sen så somnade jag & bby vid ett,
lördag: vaknade tidigt för zacke ville ut, robin fick göra det haha. jag låg kvar i sängen & göttade miig & sen blev det frulle och film, skulle bowlat men det var upptaget och bokat. på kvällen käkade jag o robin på rosegarden, mums sen på kvällen blev det robinson och även en snabb tripp ut, och sen kollade vi på en knasfilm, vid två kom vi i säng och sov skönt.
söndag: vaknade vid halv elva tiden, käkade och tog det allmänt lugnt, på kvällen blev det fotboll på nosaby ip och sen kollade jag o robin en film & somnade!
idag vaknade jag och drog till skolan, sen efter det köpte vi bilen och den ska hämtas antagligen på fredag (Y). har även kört lite idag, och ska kanske köra ikv igen!
nu har jag skrivit en hel del haha.
hörs imorgon eller ikv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar