26 februari 2009


hej alla sötnosar! idag har det varit en heldag med simskolor med stoffe. kul att man inte är själv och har någon och prata med, sen drog vi till mc o handla mat efter simskolorna, så mätt blev man. sen hände det inte så mycket. igår var jag ju med robin, vi slappade typ och kollade fotboll. vi såg time out med victor i några timmar också! imorgon är det sista dagen på badet och sen blir det utgång med tjockisarna, yes! :> har fixat fribiljetterna också och såklart tog jag några tiill min kära pojkvän. sen finns det ju några puckon som inte vet hur man beter sig mot andra människor också! arg blir man. nej nu ska jag ta och käka ett twix o se nya kyle xy :)) puss!Teckenstorlek

1 kommentar:

  1. roligt att du tittade in.. jag ska lägga in dig sen i min länklista.. kram

    SvaraRadera