23 februari 2009

måndag


hej & godmorgon! Idag vaknade jag upp runt halv tio och svarade på sms som kommit under morgonen och sedan somnade jag om och vaknade halv elva. så nu har jag ätit frukost, varm oboy och skinkmacka!
mummmmmmmmmmaaaamummms!! sitter och skriver de två olika arbeten som ska vara inne på måndag nästa vecka då skolan tar fart på heltid igen,
fyfan vad tråkigt!! iallafall, denna vecka sen ut så att jag ska jobba 14-20 måndag&tisdag så det händer väl inte så mycket dom dagarna annars. På onsdag ska jag ha morgonturen 8-14 och då blir det hem till babe och mysa på kvällen, torsdag är det samma 8-14 och sen fredag 8-14 sen utgång med mina älsklingstjockisar ! så ser mina veckodagar ut denna vecka, helgen får jag se vad som händer!

något som är bra är att snön har smält bort, wiiehooow. 2 plus grader ute idag, tack för det, hatar minus usch usch. nu ska bara värmen komma och sen kommer skolan springa bort i ett naffs, tiden kommer gå jättesnabbt, har projektarbetet på g nu känns det som, ska hämta lapparna som j.e lämnade förra veckan så sen blir det bara att hålla på med skivorna och allt! sen är det stundenten och det gillas som saatan!! :) nu ska jag & mams laga pasta & bacon, vilket jag åt igår oxå men det är gott så vafan! ha det megafint! bloggar ikväll också om jag inte är för trött ! :) Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar