06 mars 2009

fredag fredag fredag


hejsan, nu var det ett tag sen jag bloggade ordentligt, men jag har verkligen inte haft ork till de nu när skolan satt igång med en fart. denna vecka har gått snabbt, men dagarna har varit tråkiga. vårt schema är säär just nu för att vi har bytt måndagar o torsdagarnas schema men bara varannan vecka och sen ibland två veckor på raken, hur lyckas man?! aja, det e mindre än 100 dagar kvar till studenten och det känns skönt, nästan hela klassen ska åka tsm efter studenten men vissa är TRÅKIGA och ska åka själva, men men det är upp till dom anser jag!
nu i helgen ska jag tillbringa tid med robin, han & jag har inte setts så mycket på sistone pga att vi båda haft saker i vägen, men det ska bli ändring nu iaf! vecka 12 ska jag gå sån utbildning hela helgen, ska bli intressant men man kan det mesta redan tror jag på ett sätt!
ikväll ska vi äta tacos och imorgon ska vi äta pizza hos bby, nyttiga helgen?! ;)
aja, man ska unna sig något gott efter en skolvecka, tacos & godis passar därför perfekt, muums säger jag bara.
robin jobbar hela helgen, så på söndag är jag hemma vid 12, ring elr smsa så hittar vi på nått då om någon är ledig! annars blir det väl o skriva det sista på apu arbetet, triiiist.
aja, nu ska jag kila. vi hörs.
Puss på er alla och trevlig helg
/ sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar