24 mars 2009


godmorgon :)
solen skiner och allt ser så bra ut tänkte jag när jag vaknade men sen kollade jag neråt på marken och där ligger snö, fy fan säger jag bara !! :/ ! imorgon blir ingen kul dag om det är kvar !
aja, idag ska jag bege mig till vä och ha lektion där i två timmar! 12-14, inte ens lönt men vafan, slappare kan det inte bli, sovmorgon plus hyfsad sluttid! idag har jag fortfarande fett ont i halsen, halskörtlarna är megastora och inget är bättre än igår så får väl ta det lilla lugna idag, men jag känner inte av att dt gör ont o svälja när jag äter iaf, men körtlarna är ändå bigbauta!
jag har ätit en macka med philadelphia och druckit varm oboy till frukost, mums filibabba! :)

ikväll blir det och försöka skriva hela samhällsarbetet, vill bli klar med det idag så jag slipper göra det imorgon och torsdag, fredag! så idag ska jag kämpa, kommer satsa på ett g så ska bara göra det som är nödvänligt denna gången. orkar inte med skolan just nu så lägger heller inte ner så mycket tid på den, studenten närmar sig och det känns skönt iallafall!
nej nu ska jag packa, shorts, t-shirt och skor till dagen! blir träning samtidigt på ett sätt när man har lektionen! hörs senare idag!

puss på er alla !
/ sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar