23 mars 2009


hejsan! har inte bloggat under helgen då jag har varit på utbildning, -badbevakare! det var faktiskt mycket roligare än vad jag kunnat tänka mig :) mycket trevligt folk och jag kan bara säga att allt var positivt. mycket nytt men också lite som man redan kunde!
igår kväll så drog jag hem min sötnos mig och mös sönder! kollade wipeout & åt tacos, sen blev det sanningens ögonblick och lite beck men jag somnade rätt snabbt under beck, är man trött så är man!
sen idag har det varit skola, religion och samhälle & fff. hade munmålning på fff:en och nja det gick väl bra haha, lite svårt men så är det! :)
nu har jag försökt sitta o skriva samhälle men nej det går bara inte för mig, så skiter i det!
imorgon blir det skola 12-14, aktiviter i vä sedan ska jag hem och sooooova! fett trött sen helgen fortfarande :)
förresten så är oboy med sprutgrädde något gott att ha så här på kvällen!

jag är fruktansvärt glad över att solen börjat komma fram, vår?! JATACK!
ha det bra! puss på er alla!
/ sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar